Програма занять на тиждень за всіма напрямами виховання для дитини старшого шкільного віку

Міністерство освіти і науки України

Кіровоградський державний педагогічний університет

імені Володимира Винниченка

                                                                               

                                                                                                         

                                                                                                             Кафедра соціальної

                                                                                                              педагогіки та психології

Індивідуально-дослідне завдання з курсу

«Технологія роботи соціального гувернера»

На тему:

«Програма занять на тиждень за всіма напрямами

виховання для дитини старшого шкільного віку»

                                                                                                        Виконав студент

                                                                                                       18-ї группи

                                                                                                       Факультету педагогіки

                                                                                                       та психології

                                                                                                          Черевко Олександр

                                                                                                               Перевірила: Кандидат

                                                                                                               педагогічних наук

                                                                                                                 Руденко Ю. Ю.

Кіровоград – 2015

  1.  Загальні дані про дитину: Вишень Ведаслав Мирославович, 21.09.1999 р.н.
  2.  Відомості про батьків: сім`я  складається з 4 осіб: мами, тата, брата та Ведаслава. Батьки: мама – Славоміра, 32 роки, домогосподарка, тато – Мирослав, 37 років, правитель держави., брат – Ведаправ, 14 років, монах. Взаємини в сім`ї чудові, переважає культурний стиль виховання, в атмосфері домівки переважає благодать божа та спокій, матеріальний стан – розкіш.
  3.  Стан здоров`я учня: відмінний
  4.  Спрямованість особистості

Ставлення до праці: Ведаслав дуже трудолюбива дитина, як в ремеслах так і в ділах він дуже серйозний.

Ставлення до людей: Ведаслав відкритий до оточуючих, щирий та дружелюбний

Ставлення до себе: Ведаслав ставиться до себе, як до невід`ємної частини природи

Ставлення до речей: Ведаслав є єтетом, та бачить красу і досконалість у кожній витонченій речі.

     5. Індивідуальні особливості психічних процесів:

Особливості  емоцій: Ведаслав неймовірно стриманий, чесний та хоробрій. Він контролює усі свої думки, почуття та емоції.

     6. Темперамент: явно виражений йогічний темперамент , який характеризується повним самоконтролем, ясністю та адекватністю дій.

     7. Характер: він мужній, сильний духом і тілом , геніально талановитий, високоінтелектуальний, чуйний, завжди правдивий .

     8. Здібності та обдарованість: ідеально розвинені інтелектуальні та інші здібності.  

Батьки звернулись до послуг соціального гувернера, тому що він є найкращим професіоналом військового мистецтва, та володіє козачим спасом.  

Вимоги до соціального гувернера:

  1.  Стать – чоловіча.
  2.  Вік від 72 до 144 років
  3.  Освіта – вища духовна освіта
  4.  Володіння козачим спасом
  5.  Години роботи:

Пн-Сб: 11.00 – 16.00

Нд: вихідний

                                                    Тижневий план занять

Понеділок

11.00-13.00 Розминка, яка включає присідання, віджимання, нахили та прогиби.

13.00-14.30 Вправа веретено (обертання навколо осі)

14.30-16.00 Практика концентрації та зупинки думок

Вівторок

11.00-13.00 Розминка, яка включає присідання, віджимання, нахили та прогиби.

13.00-14.30 Вправа веретено (обертання навколо осі)

14.30-16.00 тренування зору (розфокусуючи  його) та уваги

Середа

11.00-13.00 Розминка, яка включає присідання, віджимання, нахили та прогиби.

13.00-14.30 Вправа веретено (обертання навколо осі)

14.30-16.00 тренування шостого чуття (біг з перепонами з закритими очима)

Четверг

11.00-13.00 Розминка, яка включає присідання, віджимання, нахили та прогиби.

13.00-14.30 Вправа веретено (обертання навколо осі)

14.30-16.00 вправи рукопашного бою

П`ятниця

11.00-13.00 Розминка, яка включає присідання, віджимання, нахили та прогиби.

13.00-14.30 Вправа веретено (обертання навколо осі)

14.30-16.00 тренування з шашкою на основі вправи веретено

Субота

11.00-13.00 Розминка, яка включає присідання, віджимання, нахили та прогиби.

13.00-14.30 Вправа веретено (обертання навколо осі)

14.30-16.00 теоретичне заняття карма-йогою

Висновок: Дана програма спрямована на воїнське повноцінне навчання козачому спасу та розвитку органів чуття дитини. Для майбутнього воїна важливо розуміння карма-йоги для запобігання формування причинно-наслідкових зв`язків та порушення свідомості. Володіння натренованими органами чуття та здібностями дозволяє знаходити нестандартні та оптимальні варіанти дій у кожній складній ситуації.

Додаток 1

Вправа веретено представляє з себе обертання навколо витягнутої до голови осі.

Додаток 2

Практика зупинки думок представляє з себе класичні 8 сходинок йоги:

   1. Яма - загальні етичні закони. Закони ці складаються з ряду загальних положень: ахімса - неспричинення шкоди живим істотам. Зокрема, ахімса знайшла своє вираження в вегетаріанської дієти йогів, які не вживають в їжу тварин (тільки яйця і молоко). сатья - правдивість, відмова, у першу чергу, від самообману. Астея - людина не повинна прагнути до володіння речами або титулами, не заробленими своєю працею. апаріграха - людина не повинна прагнути мати титули і речі, які не є абсолютно необхідними для нього, він повинен завжди і в усьому розраховувати тільки на власні сили. брахмачарья - фізичне, статеве, емоційний та інтелектуальний стриманість. Людина для досягнення найкращих результатів повинен бути здатний до дотримання брахмачарья протягом тривалих періодів (до декількох місяців).    2. Нияма - основи особистої поведінки, що будуються на самодисципліні. Нияма, в свою чергу, базується на шести основних принципах: Шауча - необхідно утримувати в чистоті тіло і кишечник; мітахара - потрібно їсти чисту їжу, не рекомендується вживати спиртне, чай і кава; Сантош - потрібно підтримувати гарний настрій, створювати позитивні емоції; свадхіана - необхідно розмірковувати про сенс життя, про своє місце в ній, вести філософські бесіди із знаючими людьми, вивчати священні писання; тапас - не можна забувати про самообмеження; ішварапранітхана - потрібно постійно відчувати, що в житті завжди є присутність вищої сили і вищої мудрості.    3. Асана - положення. Очищення тіла (внутрішнє та зовнішнє). Система фізичних вправ, званих асанамі лежить в основі технологічного алгоритму хатха-йоги. Кожна асана - це особливе гімнастичну вправу, яке при належному виконанні надає гармонізуючий і тренувальних дій на тканини внутрішніх органів і опорно-руховий апарат.    4. Пранаяма - четверта ступінь восьмиступінчастою системи йоги - управління диханням через дихальні вправи. Пранаяма, в перекладі з індійського, значить контроль над праной (життєвої силою). Це розділ дихальної гімнастики, за допомогою якої людина вчиться освоювати свою біоенергію. У вченні йоги прана вважається первинною енергією Всесвіту. Вона присутня скрізь: і в живих організмах, і в усіх інших об'єктах матеріального світу. У тілі людини прана циркулює в певній системі каналів, які називаються меридіанами.

   5. Пратьяхара - звільнення розуму від впливу почуттів, поділ почуття і об'єкта. На першому етапі Пратьяхара ми немов дозволяємо собі мислити вільно, ні про що особливо не задумуючись. Поступово думки як би зникають, і розум заспокоюється. На другому етапі ми досягаємо відділення почуттів від розуму.    6. Дхарана - зосередження, медитація. Дхарана є наступною сходинкою, безпосередньо випливає з правильної практики Пратьяхара. Концентрація допомагає людині спрямувати увагу на внутрішні чи зовнішні об'єкти, і, як наслідок, людина будує у своєму інформаційному полі, очищеному від сторонніх образів, енергетичні образи об'єктів, що призводить до повного злиття енергоструктур людини з енергоструктура об'єкта. Людина сприймає цю інформацію переважно правою півкулею, він аналізує її і переводить у свою систему мислення, іншими словами, на сприйняття через ліву півкулю. Таким чином, людина інакше сприймає навколишній світ, він бачить, помічає багато нові грані, які раніше вислизали від сприйняття.    7. Дхіяна - споглядання, медитація. Дхіяна - продовження дхарана, яка є невід'ємною її частиною. Розрізнені проблиски надчутливого сприйняття зливаються в одне ціле, що викликає цілі гами відчуттів - це стан Дхіяни. Сфера сприйняття ще більше розширюється, охоплюючи нескінченність; людина починає помічати співвідношення та взаємозв'язку між просторами різних рівнів.    8. Самадхи - стан надсвідомості, що досягає глибоким спогляданням, при якому займається зливається з предметом споглядання. Це медитативний стан, коли суб'єкт пізнає об'єкт медитації. Людина зосереджує свою увагу на об'єкті і внутрішньо поєднується з ним. Об'єкти медитації бувають як внутрішні, так і зовнішні. Внутрішні об'єкти - це те, з чого складається людина: внутрішні органи, свідомість, чакри і т.д. Зовнішні об'єкти - це те, що нас оточує: живі істоти і предмети. Їх об'єднання означає єдність з об'єктом за допомогою концентрації.    Для йогів самадхи також означає «випробувати смерть за життя». Самоусвідомлення людини стає самоусвідомленням єдиного і цілісного нескінченного істоти, не обмеженого ні тимчасовими рамками людського життя, ні просторовими рамками біологічного тіла. 

Додаток 3

Тренування зору

Додаток 4

Рукопашний бій

Додаток 5

Вправи з шашкою

Додаток 6

Вивчення Карма-йога проходить у виді читання Бхагават-Гіти

«…11 “Мудрец, руководствуясь Коном Всеобщим, Не должен скорбеть по живым, по усопшим. 12 Мы были всегда – я и ты, и всем людям, Подобно, во веки и впредь мы пребудем. 13 Как в теле, что нам в сей юдоли досталось, Сменяются детство, и зрелость, и старость, – Сменяются наши тела, и смущенья Не ведает мудрый в ином воплощенье. 14 Есть в чувствах телесных и радость и горе; Есть холод и жар; но пройдут они вскоре; Мгновенны они… О, не будь к ним привязан, Яруна, их все обуздать ты обязан! 15 Лишь тот, ставший мудрым, безсмертья достоин, Кто стоек в несчатье, кто в счастье спокоен. 16 Скажи, – где начало и где основанья Несуществованья и существованья? Лишь тот, кому Правды открылась основа, Увидит границу того и другого. 17 Где есть Безконечное, нет прекращенья, Не знает Извечное уничтоженья. 18 Тела преходящи; мертва их отдельность; Лишь вечного Рамхи жива безпредельность. Не плачь же о тех, кто слезы не достоин, И если ты воин, – сражайся как воин! 19 Кто думает, будто бы он есть убийца, И тот, кто в бою быть убитым боится, – Равно не разумны: равно не бывает Ни тех, кто убил, ни кого убивают. Кощуны.рф 20 Для Духа нет смерти, как нет и рожденья, И нет сновиденья, и нет пробужденья. Извечный, – к извечной стремится он цели; Пусть тело мертво, - Он живёт в мёртвом теле. 21 Кто понял, что Дух всегда был, всегда будет, – Тот сам не убьёт, и убить не принудит. 22 Смотри: обветшавшее платье мы сбросим, А после – другое наденем и носим. Так Дух, обветшавшее тело откинув, В другом воплощается, старое скинув, 23 В огне не горит Он и в море не тонет, Не гибнет от стрел и от боли не стонет. 24 Он – Неопалимый, и Неуязвимый, И Неувлажняемый, Неизсушимый. Он – Всепроникающий и Вездесущий, Недвижный, Текущий, Извечно Живущий. 25 А если Он Есмь, – хоть не зрим и не явлен, – Зачем же страдаешь ты, скорбью подавлен? 26 Но если бы даже ты жил с убежденьем, Что Дух подлежит и смертям и рожденьям, – 27 Тебе и тогда горевать не годится: Рождённый умрёт, а мертвец возродится. 28 И должен ли ты предаваться печали, Поняв, что не явленны Твари в начале, Становятся явленными в середине, Неявленность вновь обретя при кончине? 29 Кто Духа не видел, подумает: чудо! И тот, кто увидел, подумает: чудо! А третий о Нём с изумленьем внимает, Но даже внимающий – не понимает! 30 Всегда Он безсмертен, в любом воплощенье, – Так может ли смерть принести огорченье? 31 Исполни свой долг, назиданье усвоя: Ты – Витязь – рождён ради Правого Боя. 32 Сраженье для Витязя – это отрада, Отверстые врата Ирийского Сада, Кощуны.рф 33 А если от Битвы откажешься Правой, Ты, грешный, расстанешься с Честью и Славой. 34 Ты будешь позором покрыт, а безчестье Для Витязя горше, чем гибель в безвестье. 35 Отважные скажут: “Он струсил в сраженье”. Презренье придёт, и уйдёт уваженье. 36 Издёвку и брань ты услышишь, к тому же От недругов злобных. Что может быть хуже! 37 Убитый, – достигнешь Ирийского Сада. Живой, – на Земле насладишься, как надо. Мужайся, Яруна, восстань, и решенье Прими, и вступи, многомощный, в сраженье! 38 Признав, что удача подобна потере, Что горе и счастье – равны в полной мере, Признав, что победе равно пораженье, – В сраженье вступи, что б не впасть в прегрешенье! 39 Услышал ты доводов разума много: И внемли, чему учит светлая Йога. Ты, к Кону её приобщиться готовый, Возмездия – Кармы – разрушишь оковы. 40 На этом пути все усилья успешны, – Утешны они, потому что безгрешны, И смерть не страшна, если даже досталась Тебе в этой благости самая малость. 41 На этом пути разум целен и прочен, У прочих – безволен, расплывчат, неточен. …»

← Предыдущая
Страница 1
Следующая →

Індивідуально-дослідне завдання з курсу «Технологія роботи соціального гувернера» На тему:

У нас самая большая информационная база в рунете, поэтому Вы всегда можете найти походите запросы

Искать ещё по теме...

Похожие материалы:

Сохранить?

Пропустить...

Введите код

Ok