Староіндійська музична культура

Территория рекламы

Староіндійська музична культура

Музика займала одне з найважливіших місць у системі мистецтв Стародавньої Індії. Її витоки сягають часів народних і культових обрядів. Музику пов'язували з початком творення світу, його продовженням і кінцем. Музикантам відводилася роль пророків, оскільки вважалося, що тільки за допомогою музики можна піднести душу над рамками земного життя.Як і будь-яка народна музика, вона поєднувалася з танцем, була простою за формою і структурою, наближалася до наслідування звукам природи .

Про розвиток староіндійської музичної культури розповідає трактат Натьяшастра, складений, найімовірніше, в перші століття нашої ери. Він свідчить, що на той час у країні вже існувала добре відпрацьована музична система, яка пізніше лягла в основу індійської "класичної" музики.Слух європейця індійська мелодія вражає своєю екзотикою. У звукоряді індійської гами є багато півтонів і навіть чвертьтони. Індійські мелодії класифікуються за рогами — певною послідовністю п’яти й більше тонів, що становлять основу мелодії. Кожна para має своє емоційне навантаження, символізує радість, веселощі, кохання, спокій, страх тощо. Існують раги "вранішні", "денні", "вечірні" тощо *. Староіндійські мелодії позбавлені гармонійної основи й базуються на ритмі ударних інструментів. Важливою особливістю староіндійської музики є також те, що музикант у ній — завжди імпровізатор. Він виконує ключову музичну фразу, а потім без кінця варіює її, причому щоразу по-новому, так що кожне виконання однієї й тієї ж мелодії є неповторним.Стародавні індійці створили низку музичних інструментів, найпоширенішим з яких була схожа на староєгипетську ліру віна. Музиканти грали також на флейті, інших язичкових та ударних інструментах.Розвивалося в Стародавній Індії також мистецтво вокалу. Спів найчастіше був варіацією простої мелодії, яка зводилася буквально до однісінької музичної фрази.

У Стародавньої Індії також склалися різноманітні ставлення до взаємозв'язку музики і кольору. Індуси вірили, що людина й світ з'єднуються за допомогою колірної гами, що настрої і почуття, закладені у музиці, передаються поєднаннями кольорів. Вважалося, що кожна людина має власну певну музику і відповідний їй колір. Яскраві кольори відповідали інтенсивним вібраціям, бліді – спокійним, гармонійним. Семизвучна гама асоціювалася з сімома кольорами: білим, чорним, жовтим, синім, зеленим, червоним, помаранчевим.

← Предыдущая
Страница 1
Следующая →

Скачать

Староіндійська музична культура.docx

Староіндійська музична культура.docx
Размер: 17.9 Кб

Бесплатно Скачать

Пожаловаться на материал

Музика займала одне з найважливіших місць у системі мистецтв Стародавньої Індії.

У нас самая большая информационная база в рунете, поэтому Вы всегда можете найти походите запросы

Искать ещё по теме...

Похожие материалы:

Тематика курсу «Культурологія»

Теоретичні засади культурології. Історична культурологія. Українська культура у світовому культурологічному контексті.

Тлумачення норм права

Підготовки фахівців для підрозділів слідствата кримінальної міліціїкурсова робота з навчальної дисципліни: «Теорія Держави та Права»

Теоретические вопросы к экзамену по физике

Механическое движение. Относительность механического движения. Системы отсчёта.

Вычислить напряженность и потенциал в точках, удаленных от центра сфер

Задача по физике, решение. Две металлические концентрические сферы с радиусами 15 и 30см расположены в воздухе. На внутренней сфере распределен заряд , а потенциал внешней сферы равен 450В.

Дисципліни терапевтичного профілю. Тести і відповіді

Лікувальна справа тема Дисципліни терапевтичного профілю тест з правильними відповідями

Сохранить?

Пропустить...

Введите код

Ok